Water

Solen ligger på i ryggen och det är riktigt skönt. Bra att det blev så pass fint väder trots att dom sa att det skulle bli dåligt :)

Jag väntar på att mina avokador (?) ska mogna, i lördags när jag handlade märkte jag att det inte fanns en enda mjuk så då tänkte jag att dom får mogna hemma istället, synd att det går så segt bara :p Kanske kan ta en ikväll iallafall även om den är lite halvhård. Haha, kul inlägg. Jag har tråkigt iallafall och har spelat lite impossible quiz på jesper.nu, Karrå försöker coacha mej genom msn men jag gav upp rätt snabbt ändå, tålamod är inte min grej om man säger så ;)

Jag är förresten fortfarande helt fast i Milow - Ayo technology som jag lade in lite längre ner.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0