Time to sleep.

nu har jag också kollat på Erik & mackan - snygga och smärta. det är ganska kul det med. mitt ex var här förut också och lämnade en film som var min, moulin rouge, tryckt stämning blev det. ska snart ta och hoppa in i duschen och sedan äta några mackor innan jag lägger mej, ska försöka hinna med allt så jag sussar sött redan halv elva. Godnatt!

Slapp dag

idag  har jag inte gjort nånting. snart ska jag iallafall se på Hål i väggen, för det är riktig humor!

Dagens horoskop

Oxen 30 november 2008:

"En mysig söndag väntar. Mest handlar det om kärlek, men du är också mycket kreativ och påhittig."

1:a advent

jag fick ett litet ryck nyss och började lyssna på massa jullåtar. det är ju trots allt första advent idag, alltså inte långt kvar till jul :) synd att snön som kom förra veckan smälte bort, det hade ju varit mycket mysigare om det hade varit vitt ute istället för grått.. och jag som hade lovat mej själv att inte klaga på vädret eftersom iprincip alla gör det, det gick ju bra.



Godmorgon!

Det var riktigt segt att gå upp i morse, vet inte riktigt varför. igår skulle jag iallafall umgås med karoliina och fixa lite bilder till hennes dator men sen hade david ringt henne så vi stack till honom och gjorde pepparkaksdeg som vi åt upp.. gott var det, även om det blev lite för mycket för min lilla mage. efter pepparkaksdegsätandet gick jag och karoliina till henne och fixade bilderna och läste serier i en timma ungefär, sen kom david och vi kollade på stjärnor på is, haha. efter det blev det promenad i regnet och vid tolvtiden var jag hemma, kall och blöt.

Svårt med rubriker

svårt att skriva nåt med, det blir nog en lugn lördag skulle jag tro. Jag saknar oli.



Fredagsmys

igår eftermiddag/kväll blev det filmtittande med några vänner, nya Bond-filmen, quantum of solace. och den var riktigt dålig!
sen blev det lite idol-tittande, vi såg iallafall ett av johans fans som fick typ panikattack och det var kul, haha. och bra var det att han åkte ut också! bella och hanna stack hem redan vid nio och efter en stund bestämde vi andra oss för att gå till david och dricka glögg, så det gjorde vi. var hemma vid elva ungefär och åt lite sen gick jag och sov.

Rubrik

nu är jag arg, jag hittar ingen ledig usb-port i datorn så jag kan inte lägga in några bilder. vågar inte dra ur nån sladd heller eftersom jag inte vet om dom är viktiga eller inte. suck :(

torsdag

sovmorgon i morse, tog bussen till skolan och började halv tio med information & layout som är typ världens tråkigaste ämne. sen stack jag och bella till örebro där bella ville utnyttja dagens 10%-rabatt-på-allt på h&m :) till lunch fick jag bara i mej en knäckemacka med smör. dagen avslutades med nationellt prov i engelska, hörförståelse var det och jag tror faktiskt att det gick bra :)
halv fyra steg jag in genom dörren och satte mej och väntade på mat, hade ingenting att plugga på idag heller så jag glodde på the doctors på tv4 och hade lite smått tråkigt ett tag. imorgon går vi heldag i skolan och har bara tråkiga lektioner, våra fredagar är inget att leka med!

Onsdag (?)

vaknade halv sju i morse av att pappa öppnade dörren till mitt rum och skrek på mej, jobbigt när han gör så. åkte till skolan och var där vid nio fast vi började kvart i elva, så går det när man bor in the middle of nowhere! hade iallafall företagsekonomi, psykologi och latin sen, ganska meningslös dag egentligen. kom hem vid halv fem och fick sedan potatis och abbas fiskbullar i hummersås serverat, mums på det :)

då kör vi igen!

jag hade en blogg tidigare, men tog bort den eftersom jag nu har börjat om och brutit mej loss från gamla vanor, eller vad man ska säga :) så jag inleder nog den här bloggen med en väldigt bra låt, enligt mej själv.
nämligen Shut you out med Millencolin



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0