Som vanligt

Dagen har spenderats här, framför datorn. Jag har lyssnat på musik hela dagen och varit allmänt deppig och otrevlig :) Matte har jag inte pluggat såklart, svenskan ligger i skåpet så jag har ca 30 frågor att svara på imorgon eftersom det ska vara klart på fredag, men jag kan ju lika gärna göra klart det i helgen. Synd att jag har tusen saker till att börja på bara.

Veckan har annars gått ganska snabbt och relativt smärtfritt, bara korta dagar hittills. Imorgon blir det nog en jobbig dag med seminarium först, sen en ganska lång rast innan matten och så avslutas dagen med engelska (?). Ingen god mat på hela veckan heller, även om vi fick chilikassler idag. Men det är knappast mer än ätbart.

Usch vad deprimerande! Nu ska jag snart ta en dusch och sen lägga mej tror jag :) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0