31 maj

Idag är det mors dag, glömde dock att gratta mamma i telefonen förut men det är sånt som händer.

I fredags gjorde jag nog inget speciellt på  kvällen, var vaken ganska länge fastän jag bara sov 3,5 timmar natten mellan torsdag och fredag. Så igår vaknade jag 13.42. Direkt ut i solen typ, fick inte direkt någon färg alls.
På kvällen gick jag till Karrå för att kolla på Robinson-finalen (varför fick inte vinnarna TÄVLA om platsen? Röstning är ju bara sämst).
David var också med och efter Robinson fixade vi iordning lite mat och sedan kollade vi på Notorious på Davids dota. Runt 01 tog vi en promenad (jätteskön temperatur ute då btw) och runt 02 var jag hemma.
Ett under att pappa inte skickade ett enda kom-hem-nu-sms på hela kvällen.

Somnade runt 04 i morse tror jag och steg upp runt 12. Har sedan pressat i solen ca 4-5 timmar sammanlagt och nu är jag röd. Ryggen och baksidan av låren/rumpan drabbades nog värst. Svider säkert skönt imorgon ♥

Imorgon ska jag förresten stanna hemma hade jag tänkt, har inga direkt nödvändiga lektioner ändå. På tisdag, torsdag och fredag ska jag dock dit. Det blir bra det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0