Vart tog solen vägen?

Grått grått grått grått.

Idag hände inget vettigt i skolan och jag har inte lärt mej något nytt.

Imorgon åker jag till mamma och stannar till onsdag som vanligt, det är Johanna-vecka så det blir antagligen inget bloggande, facebookande eller msn:ande från min sida förrän på onsdag eftermiddag/kväll.

Klockan 15.30 imorgon har jag utvecklingssamtal och det betyder att jag har ca 2 timmar på mej att flänga runt på stan innan eftersom vi slutar tidigt. Dock ska jag inte "slösa" allt för mycket eftersom jag väntar på ett till H&M-paket (som ska komma den här veckan, håller tummarna!) plus att jag har planerat att ha kvar lite pengar till kryssningen, inte så kul annars kanske.

Idag har jag inget att plugga på men imorgon ska jag få proffshjälp av mamma med matten och kanske även läsa på latinläxan för en gångs skull för att imponera på Peter, som är vår lärare :)

I'LL BE BACK.

(Jag läste nyss i Expressen att Sonic Syndicates sångare hoppar av för att han vill satsa på sitt förhållande vilket är väldigt förståeligt men buuuhuu iallafall, jag HATAR när grupper byter sångare för oftast blir det bara till det sämre. Dock är han kvar sommaren ut eftersom dom har spelningar inbokade. Bland annat är dom med på Putte i parken i Karlskoga 29/7 och jag funderar starkt på att åka dit den dagen bara för att dom är där + att Karoliina & hennes (pojk)vänner ska campa under dom där tre (?) dagarna, så då kan jag umgås med dom en av kvällarna också, två flugor i en smäll liksom ;))

Kommentarer
Postat av: karrå

jajajajajajjajaja, putteiparken! umgås, se sonicvaddomnuheter, öltält!

2009-04-02 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0