Tired

Det blir tidig sänggång ikväll tror jag, ska bara kolla klart på Let's Dance och sen äta nudlarna som jag skulle ha ätit i eftermiddags. "Du kan ju inte äta mitt i natten" säger pappa men nu är det ju så att det inte är natt förrän vid typ halv tolv och jag hade tänkt äta halv elva ungefär. Och det är ju inte precis som att jag har gått hungrig hela dagen, naturgodiset är av någon konstig anledning helt slut.

Okej, godisförbud nästa! Inget godis whatsoever, jag skulle nog kunna klara det. Det borde vara lättare att avstå det helt än att låta unna sej lite emellanåt. Jag menar, innan idag har det inte intagits något godis sen tidigare i veckan (typ rekord) och det var inte för att jag var godissugen som naturgodiset inhandlades, det var mest för att det hör till liksom. Det är ju helg. Och pappa köpte en kexchoklad till mej förut också men den säljer jag till Karoliina imorn! Haha, för 20 spänn.
På måndag ska jag även försöka ge mej ut i naturen på en liten powerwalk/joggingrunda. Det ska ju bli "varmt" i helgen, typ 6+ och då försvinner snön. Heja heja!

Gud vad mycket babbel det blir när man är trött och skriver, allt bara flyter på och man slipper tänka. Jag tänker inte på nånting nu, det är skönt. Nu ska jag fortsätta kolla på Hjälp och sen nyheterna och till sist Let's Dance-utslagningen.

Palla läsa det här, haha. Godnatt

Kommentarer
Postat av: karrå

äta mitt i natten, och speciellt nudlar, är ju bara mer än helt okej!

och haha, skulle ju säkert nästan kunna köpa den också ;ss

2009-03-14 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0