Tack för att du förstör mina dagar

Titt som tätt (okej, ganska sällan, men det känns som att det händer ofta) får jag sms från mitt ex med dom dummaste, konstigaste frågorna som finns. Som för någon vecka sen skrev han "Måste vi vara ovänner?" Nej, det kanske vi inte måste men måste vi vara vänner då? Jag svarade aldrig på det sms:et för då hade jag aldrig blivit av med honom, han hade bara fortsatt med sina utfrågningar och tjat om sitt liv (som jag inte bryr mej ett skit om).
Nyss när jag satt i köket och hade ett litet moment för mej själv så fick jag ett sms iallafall, han undrade om han skulle slänga mina cd-skivor som är kvar hos honom eller om han skulle komma hit med dom. VAD FAN TROR HAN? Jag har musiken i datorn i vilket fall, även om jag hade velat ha tillbaka skivorna hade jag inte velat att han kom hit med dom. Han ska inte komma hit mer, han har inget att göra här. Han kan dra nånstans. Men på det senaste sms:et svarade jag iallafall "Släng dom" och han har inte skrivit något mer, och jag hoppas att han inte gör det heller. Varje gång han har skrivit, även om jag svarar på det eller inte, så går jag alltid och "oroar" mej i flera dagar för att han ska komma hit som han har gjort flera gånger.
Lämna mej ifred för i helvete. Gå vidare, det har gått mer än ett halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0