Ouch!

Jag ville bara meddela alla om att jag har ont i typ hela kroppen och nu söker jag medlidande. Det positiva med träningsvärk är ju att man verkligen känner att man har tränat, igår på idrotten hade vi boxercise. Det är verkligen skitkul och jättejobbigt, sen när man väljer att inte stretcha eller varva ner efteråt så får man skylla sej själv såhär dagen efter.

Testade förresten den nya hårinpackningen nyss när jag duschade, den skulle vara i ca 5 minuter bara och det är ju smidigt. Den luktade riktigt gott och håret blev shinyshiny och softsoft.

Fick nyss höra att vi ska ha krismöte imorgon kväll, vet dock inte vilken tid. Mer info kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0