KALLT

Precis när chokladbollarna var färdigrullade och jag skulle gå och plugga kom det ett litet sms från Karrå, hon undrade om vi skulle gå ut på promenad. Med tanke på att jag har suttit inne hela helgen och att det var sol ute när hon skrev så sköt jag undan böckerna och gjorde mej redo istället. Hon var generös nog att ge mej ca 25 minuter att göra mej iordning på, en aning stressad blev jag eftersom jag skulle hinna med att duscha också, men det gick :)
Vi var ute och gick i ungefär en och en halv timma, en rejäl runda blev det men det var bara skönt. Förutom att det blev svinkallt så fort solen gick ner men vi överlevde ju :)

Nu börjar jag istället bli lite stressad inför provet imorgon (som vi har direkt på morgonen, 07.50) men jag ska läsa igenom sidorna innan jag somnar, det är inte första gången det här händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0