I almost forgot

Hade ju spanskaprov idag, det gick väl sådär. Själva grammatikdelen var nästan lättast på det här provet, mest problem hade jag med att översätta olika meningar eftersom jag knappt kan några glosor. Inte bra. Men ett G blir det, förhoppningsvis.

Har slängt iväg en liten ansökan nu, det kanske blir så att jag får torka asses i sommar. Trevligt! Härligt med pengar. Och det skulle ju på ett sätt vara trevligare att jobba med Karoliina (och kanske David) än att vara på esab där jag är totally mobbad i sex veckor typ. Haha. Det kanske till och med blir så att ålderdomshemmet kommer först på listan bara tack vare att jag då har någon att prata med. Trivsel går ju nästan före pengar, beroende på hur mycket man får på hemmet förstås ;)

Ska snart ta och koka nudlar och får väl nöja mej med att kolla på hockey medan jag äter... Pappa är helt insane och obsessed av hockey & soccer. TRÄLIGT som jag skulle sagt om jag var örebroare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0