Cake

Nu har jag precis ätit tårta, med marsipan på såklart :)

Ska alldeles strax hoppa in i duschen som vanligt och sen blir det nog att jag hamnar här en stund igen. Imorgon väntar en lång dag i skolan som avslutas med ett besök i Örebro, ska fixa pass och följa med Karoliina på shopping. Ingen shopping för mej dock, jag får nöja mej med att titta på, haha.

I helgen har jag ingenting som är jätteviktigt att plugga på, nästa vecka har jag dock spanskaprov på fredagen, muntlig presentation med Izabella om blixtlåset på torsdagen, och på onsdag har vi en muntlig och skriftlig presentation om klosterväsendet (Jag jobbar med Izabella och vi har inte ens börjat, vi har en och en halv timma imorgon bitti på oss att bli klara, lyckat!). Men det blir nog bra ;) Kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0