Australia

Har precis kollat klart på filmen och den var riktigt bra :) Jag började dock inte gråta som jag vet att många andra har gjort till den, men det beror nog på att jag befinner mej i "fel" miljö. Massvis med störningsmoment och sånt hela tiden, självklart hade filmen flera fina scener och moments men som sagt - fel miljö = no crying.

Tänkte stänga av allt och lägga mej vid tolv ikväll, kanske läser lite filmkunskap innan jag somnar också, det blev liksom inte av tidigare idag.. Som vanligt alltså.

Men iallafall så uppmanar jag svenska folket att se Australia för den är bra :) Och sitt i en lugn och tyst miljö under tiden så ni kan gråta en skvätt. Det är ju nästan hur skönt som helst att gråta till filmer, om det är fina scener man gråter till, inte sorgliga. Svammel svammel, haha.

Good night, sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0