Another week

Här sitter jag och repeatar Rihannas rehab och ja, det är väl typ det. Idag har jag inte orkat plugga på nånting, orkade inte ens ta med mej några böcker hem. Not good. Men vad gör man liksom, när man inte orkar.

Jag har alltid inbillat mej att måndagar är sega men det är dom faktiskt inte, inte om man jämför med andra dagar.

Filmkunskap - kolla på film + diskutera dramaturgin
Engelska - jobba i boken +sluta tidigare
Svenska - lyssna på redovisningar
Idrott - basket
Spanska - jobba med övningar i datorn

Där har ni min måndag. Inte så rolig med andra ord.

Imorgon ska jag åka till mamma, det är Johanna-fri vecka och det betyder att jag kan använda datorn. Om jag inte väljer att ha en datorfri dag som jag brukar. Får se. Skoldagen slutar egentligen 12.20 på tisdagar men eftersom det är UF-mässa på Conventum imorgon så måste vi såklart dit och göra företagsekonomi-uppgifter, 12.28 går tåget. Längre än till två tänker jag dock inte stanna där.

Och så har jag en hälsning till vår latin-lärare som inte läser det här: Vi är inte klara med uppsats-grejen om du tror det och vi kanske inte blir det heller. Ärligt talat så ligger det arbetet längst ner på prioriteringslistan just nu.

Kommentarer
Postat av: karrå

haha peter k !

2009-03-10 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0