Another sunny day!

Idag var en ganska värdelös dag för min del. Vi hade sovmorgon till halv tio, kom till skolan vid nio med bussen och sen var jag inte ens med på den första lektionen som var idorott. Sen hann jag bara vara med på lite mer än halva psykologin för sen var jag tvungen att dra till tåget mot Laxå.

Kom till Laxå vid tio i tolv och gick då till biblioteket och grävde ner mej i en Julia-tidning och Kamratposten. Vid 12.30-12.40 någon gång gick jag mot vårdcentralen där tandläkaren också finns. Fick komma in tio minuter innan utsatt tid eftersom jag ändå var där och när jag gick därifrån var halva ansiktet bedövat.

Sen fick jag spendera typ en och en halv timma till på biblioteket men då pluggade jag faktiskt lite filmkunskap och gjorde lite nytta mean while så att säga.

JUST JA, fick ingen lunch heller eftersom vi hade lektion när jag gick. Hade kanske kunnat skippa lektionen och ätit istället men då kommer vi till det lilla problemet att jag hade inte lust att äta själv och hade heller inte med mej någon tandborste. Så det gick ju inte. Eftersom ansiktet och tungan var bedövat efteråt så kunde jag inte äta mackan heller, som jag hade köpt i skolan innan jag stack :) Trots det var jag inte speciellt hungrig, det kanske berodde på havregrysgröten + ostmackan + de 2 chokladbollarna jag åt till frukost i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0