22 juni

Nu har jag inte skrivit något på jättelänge men det har inte riktigt hänt något som är värt att nämna.
Skolan slutade som sagt och även om det är skönt med lov så är det deprimerande att vi bara har ett år kvar i skolan, det kommer gå för fort och jag har ångest inför studenten.

Första veckan av sommarlovet har jag mestadels spenderat i min säng och vissa dagar har jag umgåtts med Karrå och ibland även D, A och M.
På midsommar övertalade jag pappa att jag skulle få åka med K, D, A  och M till Hallsberg, men vi hamnade senare i Sköllersta. Runt klockan 23 åkte vi vidare till Harge (ja, det blev en nykter midsommar, speciellt för Karrå stackarn som var chaufför ;)) och vi var väl där en timma ungefär, mellan halv tolv och halv ett typ. Kom hem vid tvåtiden, då var jag helt slut och mitt hår luktade öl och min jacka luktade rök.

Idag började jag jobba, det är lite awkward stämning faktiskt, iallafall enligt mej eftersom jag nu är på samma ställe som R och det känns lite udda att bara ignorera honom, haha. Men men, I'll survive.

För övrigt ska jag fråga mamma om en grej som jag vill ska hända i helgen imorn, hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0