11 juni

Nu har vi sommarlov. Ett år kvar i skolan och efter det tänker jag fanimej flytta härifrån och ge mej ut på äventyr :) Mina betyg var sämre än sämst typ men jag antar att det är så det går.. Måste plugga mer nästa år alltså.
Om 11 dagar börjar jag jobba och det känns bra, men jobbigt såklart, man vill ju sova och ta det lugnt på lovet liksom. Men det är värt det.
Imorgon ska jag åka och kolla på studenter så det blir ingen sovmorgon för mej inte, blablabla.

Köpte för övrigt marabous nyhet Sommar idag, den är nog bara tillfällig så jag var tvungen liksom. Den var absolut ätbar! Om man gillar jordgubbar och choklad ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fin blogg.

Allt bra idag?

Kram

2010-02-07 @ 22:01:40
URL: http://Ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0