Tillbaka till vardagen

I övermorgon är det skola, det betyder att jag bara får ta sovmorgon EN enda morgon till. Men om jag inte har heeelt fel så är det inte så långt till nästa lov? Sportlovet eller vad det kallas, jag skulle vilja införa ett sovlov.

Jag har också fyra olika saker och prov som jag borde fixa till nästa vecka;

-På måndag ska jag lämna in en filmrecension på Filmkunskapen, har jag gjort den? - Nej.
-Någon dag nästa vecka, tror jag, har vi prov i Företagsekonomi B. Skitmycket att plugga på och jag har alla böcker i skolan.
-Nästa vecka, tror jag - igen, har vi också prov i Idrott, teori då förstås. Har jag pluggat? - Nej.
-Psykologiprov har vi också snart, på onsdag tror jag. Boken ligger i skolan.

Fail Fail Fail Fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0