Seg start

Böckerna har jag inte öppnat än.. Nyss åt jag frukost för andra gången idag, jag har ett väldans sug efter rostade mackor med smör och skinka verkar det som, haha.

Skolan hade tydligen inte varit så intressant idag, vi hade ju "kärleksdag" och dom skulle komma dit från RFSL och ungdomsmottagningen och så skulle nån författare komma.. Men vad skulle dom säga som vi inte redan har hört fem miljoner gånger? Det kändes bättre att sova till halv tolv. Riktigt bra faktiskt.

Hårstugan, där jag brukar klippa mej, ser jag från mitt fönster och jag kan svära på att det stod att dom skulle ha öppet 13.00-18.00 idag men ändå sitter lappen kvar i fönstret och det är helt nedsläckt där inne.. Det är nog som Karoliina säger, det är inte meningen att jag ska klippa mej. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg ett tag å jag tycker den e jättebra å fin :)- Ville bara säga det!

Föresten, jag tror att du skulle gilla denna blogg ( www.metrobloggen.se/kakhuset)

Kram

/Frida

2009-01-22 @ 16:15:07
Postat av: www.duochjagamy.blogg.se

Ååå vad kul att du gillade vår blogg om kärleken till Amy MACDONALD. (inte fucking dimond)

2009-01-22 @ 18:46:57
URL: http://duochjagamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0