Praktikplats

När jag kom till stan igår sprang jag till olika Ica-affärer, ingen ville ta emot. Eller, på det ena Ica satt ledningen i möte på tisdagar så jag kunde gärna komma tillbaka imorgon (idag) om jag ville. I morse var jag alltså jätteeffektiv och vaknade alldeles för tidigt för att ha sovmorgon för att besöka ica ungefär kvart över åtta, men självklart hade dom redan tagit in någon praktikant och dom ville bara ha en åt gången eller nåt sånt.. Typiskt!

Mamma hade däremot nämnt för sin arbetsgivare att jag sökte praktikplats och han hade då sagt att om det krisade för mej kunde jag kanske praktisera hos honom. Mamma pratade med honom idag och nu har jag en praktikplats! På Örebro Universitet, på något kontor ska jag vara. Mamma sa att han hade sagt att han skulle ge mej lite datauppgifter att göra, då blev jag rädd.

Jag: Men han får ju inte tro att jag kan något!

Mamma: Nej, jag sa det till honom.

Jag: Okej, bra. Haha...


Vad hon menade med det vet jag inte. Jag vet inte om jag vill veta heller, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0