Planer

Slängde iväg ett sms till Karoliina och frågade om hon skulle göra nåt ikväll, jag hade lust att göra något liksom. Hon, David och Alexander skulle kolla på Körslaget och lite sådär så hon bjöd med mej, woho! Har precis duschat och ska snart klä på mej kläder, sitter nämligen i morgonrocken, haha.

19.11 skulle vi mötas vid bron, den vanliga mötesplatsen. Men hon är alltid sen så hon kommer snarare runt 19.15 skulle jag tro ;)
Dags att fixa håret lite nu iallafall, ser ut som ett skatbo för tillfället.

Får se när jag kommer hem ikväll (inatt?)  men antagligen så skriver jag inget mer förrän imorgon!

Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: karrå

"klä på mig kläder" = en/ett(?) pleonasm, ett uttryck där ett eller flera ord kan uteblivas men ändå betyda samma sak, t.ex backa bakåt



hehe... frukten...

2009-02-01 @ 02:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0