Homerunning

Nu tänkte jag snart ta och släcka ner här, hoppa in i duschen, sen äta något medan håret torkar lite och sen sova. Ikväll ska det inte bli alltför sen sänggång hade jag tänkt, och imorgon skippar jag latinen och antingen lite av matten eller kanske hela, för jag måste till unversitetet för att se vart jag ska gå på måndag. Mamma jobbar nämligen i restaurangen där imorn men inte på måndag så det är ju bra om jag vet vart jag ska gå när jag kommer dit för praktik. Läskigt med universitet..

♥ Goodnight, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: susan

www.tyrassusans.blogg.se (:



En blogg där du kan läsa om två unga 12 års tjejer och deras liv x)

2009-01-22 @ 21:46:29
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0