Aldrig mer

Jag länkade ett spel till Oli, nämligen Hotcorn, för jag sa att det var kul. Självklart så levlar han förbi mej efter fem minuter när jag har suttit med det i typ 20. Det var sista gången jag länkade ett spel till honom, så sur är jag. Och nu känner jag för att stortjuta, tack gud för att nästan alla tjejer måste leva med pms och killarna inte har något sådant alls att oroa sej över. Tack så jävla mycket. Observera att det är gud (som inte ens finns, enligt mej) som jag är arg på, inte Oli. Alltså är jag egentligen inte arg på nånting, eftersom gud inte finns. Tack ännu mer vem det nu är som har valt att utsätta oss för det här! Jag hatar det/den/han/hon/du?

Nu ska jag gå och gråta tills jag somnar, för det har jag faktiskt aldrig gjort. Kul att testa något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0