Varför?

Igår lovade jag pappa att jag skulle städa mitt rum, det är verkligen katastrof..
"Men gör det då, säg det inte bara" svarade pappa då, så nu är jag väl så illa tvungen. Måste både städa upp massvis med saker från golvet, slänga in all tvätt i tvättmaskinen, byta sängkläder och dammsuga.

Idag skiner solen förresten, äntligen! Man får ju faktiskt nästan lite vårkänslor fastän det är lite snö ute :)

Sa jag förresten att jag i fredags fick svar från där jag brukar sommarjobba? Inget riktigt svar men det betyder ju iallafall att jag skickade till rätt adress, var lite osäker på det nämligen, haha.
"Vi tackar för din ansökan! Under maj månad kommer alla som har sökt sommarjobb hos oss att få besked."
Nu är det alltså bara att vänta till maj... och hoppas!

Nej, nu är det dags att ta tag i städningen! And off I go

Kommentarer
Postat av: S A N N A

gah, det är tråkigt att städa ju! :P

2009-02-01 @ 15:23:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0