Slut på pausen

Nu har vi sportlov här i södra närke iallafall och det är rätt så skönt faktiskt. Dom här dagarna som jag skulle spendera med skolböcker (matte, företagsekonomi, spanska, svenska, engelska.. kan man ens säga att vi har lov?) har inte riktigt blivit som planerat. Istället har jag gjort exakt ingenting. I två dagar har jag bara skitit i allt helt enkelt. Eller okej då, jag skrev lite på svenskan idag men det räknas inte som plugg för jag skrev typ bara av från wikipedia och det ska fixas sen.

♥ Oli var här från i fredags till i tisdags och det var mysigt, vi åt godis och popcorn, drack cola och kollade på film. I lördags tvingade jag honom att titta på melodifestivalen med mej också fastän han egentligen inte ville, så går det! I måndags köpte jag även en Finnerödjasemla till honom (och en till mej själv såklart..) och han sa att den var god vilket var tur för annars hade han varit konstig.
Det var också jättefint väder både lördag och söndag men inte någon av dom dagarna lyckades vi ta oss utanför dörren innan solen hade gått ner. Istället gick vi ut både i lördags och söndags kväll för att ta en promenad till macken så vi kunde fylla på godisskålen.

Undrar om det är dom här senaste dagarna som har fått mej på dåligt humör? Mycket möjligt, men det är skönt att göra ingenting och inte bry sej om hur man ser ut så det är nästan värt det. Imorgon ska jag dock börja dagen med en dusch och sen gå till Ica eller macken så jag kan fylla på godisskålen inför helgen som antagligen blir lugn. Vad hände med planerna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0