Ready

Svenskan är klar, hoppas jag. Har inte kollat om den tar fem minuter än men jag har fått med all "intressant" fakta så om det inte är tillräckligt får jag väl ta med något annat onödigt också. Lite mer än en A4 är det iallafall och jag får försöka prata långsamt under redovisningen så tiden hinner gå.

Tog nyss en varm dusch (riktigt skönt!) och ska snart äta några skinkmackor tror jag. Förut åt jag pizza och en kexchoklad, måste nog börja träna snart. När det blir vår på riktigt skulle jag faktiskt kunna börja jogga/springa med jämna mellanrum, det är ju inte speciellt kul att springa i slask eller när det är kallt och mulet ute.

Imorgon blir det tidig uppgång vid 05.20 igen, dock kommer vi hem "tidigt" på torsdagar, nämligen halv fyra. Skönt. Snart är det ju helg igen! Skönare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0