Lördag igen

Igår fick jag lite panik över att sitta hemma, jag hade så himla tråkigt. Så jag frågade Karoliina vad hon skulle göra, "Let's Dance + film hos Alexander" sa hon då så jag hängde på. Det blev dock ingen film och vi var hemma någon gång efter elva redan, men då orkade jag inte sätta mej vid datorn iallafall så jag gjorde mej iordning och la mej i sängen för att läsa Veckorevyn lite noggrannare än vad jag hade gjort innan.

Snart kommer mormor och morfar hit med en soffa och en säng från deras källarförråd, det ska renoveras så dom måste försöka rensa ut det mesta. Soffan hamnar i mitt rum iallafall, woho! Den är egenltigen mammas så den stannar här också, sen får den som flyttar hemifrån först ta med sej den. Det lär ju inte bli jag.

Idag måste jag försöka plugga in svenskan så jag kan den, ikväll skriver jag stödpappret och mitt mål är att jag ska kunna berätta allt som står på det "riktiga" pappret med hjälp av bara stödorden imorgon. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0