Galen

Internet krånglar massor, igår också.. vet inte vad som händer.

Idag var jag iallafall i skolan som sagt, vi hade filmkunskap, svenska, engelska och spanska = tråkig dag.
Kom hem strax efter fyra och följde sedan med pappa till Ica där jag köpte en semla - Finnerödja-special med grädde, mandelmassa och vaniljkräm. Det finns säkert fler sådana specials men ändå ;)

Åt sedan mat, pasta med någon sås igen.. Borde kanske variera kosten mer, haha.

Sen duschade jag! Vid 18 någon gång, det händer i princip aldrig. Snarare brukar det vara så att jag hoppar in i duschen vid tio på kvällen och lägger mej med blött hår så det är helt åt helvete när man vaknar, haha men inte idag inte :)

Nu ska jag ta och börja skriva lite smått på uppsatsen om praktiken som ska in på torsdag, jippi.
Visst har vi roliga lärare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0