WOOSH

Idag har jag varit effektiv!
När jag kom hem kollade jag på halva Tyra Banks show följt av Top Model 5, samtidigt smällde jag i mej naturgodis och vatten som bara den.
När Top Model var slut gick jag till mitt rum och paketerade mina svarta tygskor fint, dom ska H&M få tillbaka, snällt va? Hann dock inte gå till Ica med dom idag men det hinner jag nog imorgon, annars får pappa ta med dom. Whatever...

SEN NI! Jag gav mej ut på en liten springtur på 20 minuter, bättre än inget, right? 17.53-18.14 var jag ute och joggade omkring i shorts och min Laxå Special Vehicles-t-shirt med musik i öronen. Det blev ganska varmt kan jag meddela. När jag kom hem tog jag såklart en dusch och sedan..*trumvirvel*....gjorde jag klart svenskaläxan som vi fick idag!!!! När hände det sist? Att jag gjorde klart en läxa samma dag som vi fick den? Aldrig typ, inte det senaste halvåret iallafall. Visserligen var det bara ca 5 frågor att svara på och man kollar ju upp svaren i boken men ändå.

Jag är duktig! ....... :D

Kommentarer
Postat av: Oli

Du är duktig :)

2009-04-25 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0