Such a lovely day

Efter att jag hade gått iväg till Ica och köpt en stor Loka citron och en burk (kartong? låda?) vindruvor så gick jag ut och pluggade lite företagsekonomi, försökte lära mej lite formler och andra saker som är bra att kunna utantill och det gick väl inte så dåligt faktiskt :)

När jag hade legat där ett tag och tröttnat på diverse småkryp (EN FÄSTING BLAND ANNAT), som är det allra värsta under sommarhalvåret, så bestämde jag mej för att jogga en sväng, och när jag kom hem gjorde jag situps och grejer. Ja, du läste rätt. Ska försöka göra det imorgon också för att vara lite extra duktig! Så nu har jag nyss duschat iallafall och ska nog gå ut i solen och mysa med mp3n och alla småkryp igen snart.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Är allt bra?

Kramis

2009-04-11 @ 18:37:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0