strange

Har precis duschat och faktiskt inte kommit igång med pluggandet än... HERREGUD, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MEJ? Kan inte någon bara komma hit och banka lite vett i skallen på mej så jag fattar att jag måste börja plugga tidigare? Men det märker jag nog visserligen själv när jag ser mitt stora feta IG när vi får tillbaka provet. Hoppas att omprov är möjligt!

Dessutom har kvällen kantats av konstiga sms. Om jag bara går efter det tredje och sista smset så är språket väldigt likt en person som jag försöker undvika som börjar på R. Om jag går efter dom andra två så vet jag inte alls vem det kan vara då den stavade ordet dig med d-e-j, som jag stavar det, plus att den använde ett utropstecken i ett sms. Inget av det, speciellt inte stavningen på dej, används av dom som jag försöker undvika.
Dock har den comviq kompis och det innebär gratis sms, så jag slösar inga pengar på personen, tur det! Kanske att jag försöker luska mer någon annan gång.

Dags att försöka få ordning på håret och börja plugga! I'll be back tomorrow... Maybe with more information about the unknown "cute guy" ( det var det den sa att den var - "en söt kille!" ) Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0