rubrik (att man aldrig kommer på något kul)

Igår åkte jag ju till mamma efter skolan och sov där till idag. Som jag gör varje tisdag. Jag skulle ha spenderat dagen med matteplugg och företagsekonomi-plugg, eftersom vi har prov i FeB på fredag. Dock ska jag göra det redan imorgon! Paniken börjar bubbla upp litegrann då jag inte kan någonting och.. jaaa, det är svårt att lära sej allt/tillräckligt mycket för att få g på en kväll. Men förhoppningsvis klarar jag provet ändå med mina medfödda företagsekonomi-skills ;) (.......)

Ska snart gå till Karrå och hämta hennes resväska som jag ska låna över helgen, eftersom jag aldrig reser någonstans så har jag inte direkt tänkt på att införskaffa en egen, haha... En bag har jag dock funderat på att skaffa snart eftersom jag måste ta med typ hela garderoben till mina Oli-vistelser, det ska nog fixas vid nästa studiebidrag! :)

Now.. Dags att hämta väskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0