prutt

idag är det lika varmt som igår, lite varmare till och med. Synd bara att det är ett tjockt molntäcke på himlen så man inte kan sola. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, orkar nog inte springa iallafall :)

Jag har just nu en väldigt icke-givande diskussion med en hyperreligiös människa på ungdomar.se, han har skapat massa trådar med olika bevis på att Gud finns och yada yada. Delvis skrev han att liv kommer från liv men samtidigt säger han att Gud alltid har funnits och att det är en han (=liv). Och när jag då frågar hur Gud uppstod så får jag svaret att han alltid har funnits, trots att han sa att liv endast kan uppkomma ur liv. JAG BLIR TOKIG.

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

Kolla in min blogg och läs om mitt senaste tips som får håret att växa snabbare ! :)

2009-04-27 @ 13:18:47
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0