PINNBRÖD, URSÄKTA

Råkade visst skriva pinndeg i förra inlägget men det var såklart inte meningen. Hoppas på förlåtelse.

Idag har jag lärt mej:
Att det inte är lika varmt på kvällen som på dagen, speciellt inte när det precis har blivit vår.. Grillade marshmallows och pinnbröd är gott ibland men idag glömde jag nästan bort pinnbrödet (och marshmallowsarna) så allt var kvar i slutet. Shit happens. Månen är ganska bra på att lysa upp på kvällarna (jag vet att det är solen som lyser på månen och inte själva månen som lyser). Brasrökens lukt etsar sej in i håret rejält. Att ta kort är kul (kanske slänger upp en bild imorgon, orkar inte sätta i sladden och föra över fastän den ligger här bredvid...).

Det var väl allt, allt jag kommer på iallafall. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0