Påskdagen

Idag har jag varit ute i solen och faktiskt översatt ett kapitel i spanskaboken, så jag känner mej lite duktig ;) Dock så orkade jag inte plugga företagsekonomi idag men det är inte så viktigt säger vi...*host*...

Gick på promenad till macken med Karoliina vid 18 och köpte godis istället för glass. Ajabaja. Det var dock endast för att solen praktiskt taget hade gått ner och det var inte så varmt ute längre, vilket var synd!
När jag kom hem kollade jag på nån film på tv och sedan Wipeout.

Imorgon skulle vädret inte bli lika bra men det är ju trots allt inte sommar än, vi hade nog bara otroligt mycket tur den här helgen :p Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0