Onsdagen

Vi hade ju som sagt en heldag med latingruppen inne i stan (Örebro) idag och den var väl... intressant, eller nåt :p Vi fick iallafall äta lunchbuffé på Kinamuren, mums!
Har snart gjort klart matteläxan, som skulle ha varit klar förra torsdagen.. *host host*... Men bättre sent än aldrig, right? :)

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 21 för då börjar Grey's, plus att mamma och Leif är iväg och köper familjepizza just nu så dom kommer nog tillbaka strax innan Grey's börjar. Peeerfect!

Medan jag väntar ska jag fortsätta lite med matten, plugg plugg plugg, det tar verkligen aldrig slut. Jag var förresten VÄLDIGT nära på att köpa med den tredje boken i Twilight-serien idag (den kostade endast 159 spänn på Åhléns!!!!) men efter lite tankeverksamhet kom jag fram till att om jag köper den nu så kommer jag skita ännu mer i att plugga till kommande prov, inlämningar, förhör osv... Så den får stå kvar i affären till nästa vecka, för då börjar det bli lite lugnare på pluggfronten igen! Suck :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

seriöst! då har jag lagt ut 75 kr mer, det är som en buffé på kinan, crap

2009-04-23 @ 07:14:13
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0