Måndag

Skolan var ganska lugn idag, filmkunskap, engelska, svenska och idrott.

Kom hem runt 15.30 och följde med pappa till Ica för att skicka tillbaka skorna till H&M, köpte även mer marzan vaniljsås för det som fanns kvar åt jag upp till frukost i morse... jag hade bråttom

Ska alldeles strax skriva lite om barnarbete, jag och Izabella ska ha gjort klart en rapport om det på torsdag. Vi har ca 6 lektionstimmar kvar på oss, plus att vi båda har jobbat/ska jobba med det hemma. Hon har dock gjort mer än mej men det är jag snart ikapp ;)

Imorgon blir det lite matteplugg hos mamma, NP om två veckor (HJÄLP), så jag måste ta vara på stunderna med henne nu eftersom hon är mattegeni.
På onsdag blir det sovmorgon för det är bad på idrotten och det orkar jag inte med. Hehe. Nästa vecka börjar vi med uteidrott, yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0