Loka likes passion - flirty apricot

Five of five toasters!

Jag hade missat hela likes passion-serien, är den ny eller? Det fanns även Red hot strawberry med jordgubb & chili och Stormy passion fruit med passionsfrukt & ingefära (tror jag det var). Det var dock Flirty apricot med aprikos & mynta som lät godast och inte var den äcklig inte! :)

Sen jag kom hem runt 16.40 har jag returnerat tröjan till H&M som dom hade skickat fastän jag hade avbeställt den och även köpt och ätit en vegetarisk pan-pizza!

Slängde iväg ett text message till Karrå förut om en eventuell walk men hon har ju småbarns-dans på tisdagar (jag är redan helt dagvilsen) och hon skulle komma hem runt 19. Får se om det blir någon promenad då eller inte.

Fram till dess blir det bara lite slappsurfing på näääätet. CHAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0