HEJ!

Här sitter jag med blonderingsfärg i håret, har gjort slingor. Ska skölja 20.40 så tänkte skriva ett litet inlägg medan jag väntar :p

Idag har jag inte gjort ett piss, förutom att jag har tvättat massor och kollat på tv. Har inte ens gått utanför dörren men såna dagar får man ha ibland!

Oli och dom är typ klara med flytten nu tror jag, så nu bor han väl ytterligare några mil ifrån mej. Dock har han balkong på sitt rum, eller utanför då, haha (om det är på solsidan så ska jag bo på balkongen när jag är där i sommar).

Karrå sa att hon hade hört nåt om fint väder imorgon också, det passar ju utmärkt eftersom skolan nästan slutar innan dagen har börjat så då kan man ju sola imorgon också. Peeeerfect :) Men bäst att kolla smhi.se först!
...2 minutes later: Ingen aning om vart Karrå fick väderinfon ifrån (...haha) men det ska bli typ 7 grader och sol/moln imorgon. Men förhoppningsvs överlever jag ändå :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Hejhej ;D

fin blogg du har,

ska vi prenumenera på varandras?

bara om du vill hehe..

2009-04-13 @ 20:44:49
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: Jaha okej, vad bra! Nu vet jag vad det är jag går runt och säger hehe =D

2009-04-13 @ 22:19:26
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: karrå

HAHA det va pappa som sa :E jag vet att det oftast inte går att tro på allt han säger, men vädret trodde jag han hade sett på tvn >< fast det kanske han hade också, men typ finska vädret eller nåt säkert ..................................................................

2009-04-14 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0