Glad påsk

Även om jag inte firar påsk direkt så ska man väl säga det, för att vara allmänt trevlig liksom.

Ica stänger 13 idag och jag har inte gjort mej iordning än men sen ska jag dit en snabbis och köpa lite vatten och kanske godis, eller vindruvor. Jag är faktiskt inte så godissugen idag men kanske är bäst att köpa lite ändå eftersom det kommer vara stängt imorgon och på måndag.

That reminds me.. Lovet är ju snart slut! Och vad har jag gjort? Sovit, sprungit på stan en dag, varit på filmkväll, vi hade grillkväll första fredagen (hade passat bättre idag tror jag), promenerat med Karrå några dagar, ätit, suttit här och kollat på film. Fast det är väl så också, man ska inte ha fullt upp när man har lov. Synd att det snart är slut iallafall.

Sen är vi inte lediga förrän 1 maj, men det blir ju bara fre-sön. Visserligen är jag ledig nu på fredag men jag får ju ingen sovmorgon så det räknas inte. Sen är vi lediga 21 och 22 maj, tors-sön. Först då kan jag åka till Oli-boli. Jag behöver ju inte ens åka tydligen... Hans mamma skrev på facebook (haha) att dom skulle både hämta och skjutsa hem mej, tydligen var hon seriös också. Jaja, jag klagar väl inte :D

Anyways, dags att fixa sej lite så man vågar sej iväg till affären. Sen ska jag lägga mej på en filt ute i gräset och sola och plugga faktiskt. Det är ju så mycket roligare när man kan ligga där och plugga än att sitta på sitt rum.
Termometern visar strax över 15 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0