ELD

Snart ska jag på "grilkväll" vid Åbydammen. Alla skulle köpa med eget så jag och Karoliina gjorde pinndeg (okej, hon gjorde den...) och så köpte jag marshmallows som kompensation för hennes arbete :)

Får hoppas att inte solen går ner alltför snabbt och att det inte blir jättekallt ute, men jag tar nog vinterjackan iallafall. Det är ju inte sommar än, tyvärr :)

Så nu är det dags för mej att gå och fixa mej lite, ska möta Karrå 18.40 men det lär ju bli runt 18.45 då som vanligt... (Känn dej attackerad)

10 dagar ledigt nu men det är som vanligt MASSOR av plugg som måste göras. Fast det här lovet är det nog mer än vanligt... Herregud, helt galet. Hannas väska vägde tydligen 9 kg när hon bar hem den och den innehöll bara skolböcker. Min väger väl något liknande eftersom vi tog med ungefär samma saker hem, fem eller sex olika ämnen är det också. SUCK.

Well, well. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0