BAJS

Jag har inte så mycket att skriva, idag har jag packat lite och håller nu på och torktumlar kläder som jag har tvättat.
Sen ska jag packa det som torkar i tumlaren och checka packningslistan, en sån måste ju alltid göras ;)

Bestämde mej för att packa ner kilklackarna och ett par ballerina med guldgrejs där fram. OCH så tänkte jag packa ner ett par jeans men nu är det så att jag inte har använt jeans på ganska länge för att jag har en leggings-/strumbyxorperiod och tydligen har jag blivit så tjock att jag inte ens kan knäppa dom, mina två favoritjeans. Allt tack vare p-pillerna. Det är det jag tror iallafall, för det är sen jag började med dom jag har gått upp och visserligen sa tanten att det är normalt men ändå.
NOT FUNNY. Måste väga mej hos mormor imorn..
Så nu får jag ta med ett par andra jeans som jag också gillar men som inte är så "fina". Förhoppningsvis överlever jag helgen ändå.

Nu hade jag tänkt koka nudlar, mmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0