ÄNTLIGEN ÄR DET INTE BARA SOLIGT

Vaknade vid 11, gick upp och följde sen med pappa till Ica. Sen har jag försökt plugga lite i mitt rum men det gick inte så bra med tanke på vädret. Så när klockan blev 15 ungefär så solen hade gått runt huset satte jag mej på balkongen i solen med psykologiboken och mp3n :) Även om jag bara läste ett kapitel i boken så har jag ju ändå gjort något.

Har nästan lust att ge mej ut och springa idag men jag vet inte riktigt. Det känns ju som att det t.o.m skulle gå med shorts, utan att frysa alltså :)

Satt där ute en timma ungefär och nu är fräknarna framme iallafall :) Till skillnad från typ alla andra jag vet så gillar jag när fräknarna kommer fram, men det kanske är för att jag inte får så många utan bara under ögonen typ :)


Kommentarer
Postat av: Malin

sv; haha har tyvärr inga =) Min brorsa som fixade en åt mig

2009-04-04 @ 19:22:35
URL: http://hoohoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0