Aloha

Här sitter jag och inbillar mej att jag har fått färg av solen idag men det har jag såklart inte :) Om 40 minuter är det Robinson och det ska jag nog se. Efter det blir det väl att se nån film eller något annat slappt.

Förresten så märkte jag direkt nu när det blev lite varmare att matlusten avtar. Jag är sån att på vintern äter jag praktiskt taget hela tiden eftersom det inte finns något annat att göra och för att jag känner mej hungrig 24/7. På sommaren är det tvärtom och då vill jag knappt äta alls, matlusten försvinner totalt och jag känner mej nästan aldrig hungrig. Men självklart äter jag, bara inte lika ofta, lika mycket och så är det inte lika gott :)

Det hade nog varit mer passande med grillkväll idag egentligen, då hade man kunnat börja tidigare också men det kommer fler vår- och sommarkvällar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0