AJAJAJ

Fötterna och benen värker sönder efter en dag på stan. Kanske inte det mest ergonomiska att gå i tygskor men det är ju så himla skönt! Iallafall i början.. Vi började med ett besök på Kinamuren och sedan begav vi oss iväg till diverse affärer. Efter ca 4 timmars rushande tog vi en glasspaus, en våffla med tre kulor strawberry cheesecake blev det för min del. Mycket gott! Sen blev det ytterligare ca en timmas rush.

Köpte inget mer än en "byxklänning" som jag hellre kallar typ jumpsuit eller playsuit men iallafall. Svart med halterneck, knyt i midjan och korta fladdriga ben, 149 spänn på Indiska, blir nog skönt i sommar när man cyklar till sjön och när man är vid stranden. Sen köpte jag nya hårspännen på H&M för 19,50 (jag vet verkligen inte vart alla tar vägen, köper nämligen nya ganska ofta.. :p). I övrigt lade jag bara pengar på mat. Och en Ramlösa med mango-smak.

Nu blir det lite mer tv och slappande innan det är dags för skönhetssömnen.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0