AHA!

Det är en riktig Dead by april-kväll här och jag kom precis på att det är dom som gör soundtracket till Robinson! Lite segt att komma på det nu kanske men här är hela låten: Dead by april - Losing you
Nu läste jag en kommentar på Youtube om att dom spelar någonstans i Örebro imorgon, buhu!

Kollade på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show (lång titel på ett program :p) förut också och det är ju ganska modigt av kändisarna att ställa upp och jag tyckte lite synd om Tore, han är ju så liten :) Haha




Kommentarer
Postat av: caroline

hejsan du (: Din blogg verkar riktigt intressant. Kanske ska läsa varandras bloggar ? (: lägger till dig på blogglovin nuu :D

2009-04-10 @ 15:25:02
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/
Postat av: caroline

hejsan du (: Din blogg verkar riktigt intressant. Kanske ska läsa varandras bloggar ? (: lägger till dig på blogglovin nuu :D

2009-04-10 @ 15:25:08
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0