Tja

Idag vaknade jag tolv, spelkvällen var slut strax innan två inatt och jag somnade vid tre ungefär. För första gången hade vi en spelkväll på riktigt också. Vi började med Risk, som ingen fattade ett skit av i början men sen gick det väl ganska bra...säger vi. Sen spelade vi True or False och det vann jag! Grattis till mej där.

Sist gav vi oss på min och Karoliinas specialitet (trodde vi att det var iallafall), nämligen Trivial Pursuit. Men vi var tydligen inte så bra som vi trodde för att hon och jag kom näst sist och sist.. Förresten så får man inte köpa jeans utan föräldrarnas tillåtelse om man är under 18 år. Bara så att alla vet det. Jag känner dock på mej att det kanske stod fel på kortet eller att den lagen inte är så jätteviktig.

Ikväll skulle jag ha klätt granen men jag märker att pappa redan har börjat.. Jaja, har man bråttom så har man.

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0