Tack och adjö!

Nu ska jag nog inte blogga något mer ikväll, finns risk för att jag bara svamlar då. Börjar bli ganska trött känner jag, och klockan är bara tio. På en fredagkväll. Och jag vill sova. Haha, vad händer med mej? Men det är faktiskt nästan tillåtet. Att vara såhär trött första kvällen på lovet alltså. Men det är ju sååå tråkigt! Jag kan ju inte sova nu!
Varför, varför, varför gick jag inte till biblioteket igår som jag hade tänkt? Varför lånade jag inte några bra böcker att läsa under lovet? Ja, det kan man ju fråga sej.
Jag är väl inte alltid så smart.



Nu säger Oli att han vill ringa mej snart! "MEN JAG VILL VARA BEREDD FÖR JAG VILL TVÄTTA HÄNDERNA FÖRST!" skriker jag på msn. Händerna blir äckliga när man har suttit vid datorn ett tag. Jag läste en gång att databordet med alla tillbehör (datamus, tangentbord osv) innehåller fler äckliga bakterier och smuts och damm än toaletten. DATORN ÄR ÄCKLIGARE ÄN TOALETTEN. Därför beter jag mej också likadant som när jag har varit på toaletten när jag har suttit vid datorn. Jag tvättar alltid händerna innan jag gör något annat. Bra policy.

Godnatt och sov bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra att du tvättar händerna så du e ren å fin!

2008-12-19 @ 22:16:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0