Sista inlägget

Nu ska jag snart gå och duscha, idag kör jag hela paketet igen. Inpackning, rakning, ansiktsmask, klippa naglarna, you name it. Jag ska inte riktigt sova än men sen kommer jag nog inte orka skriva något mer och imorgon hinner jag antagligen inte innan jag åker. Får se om det kommer upp något alls imorgon, antagligen kommer jag bara vara på myshumör när jag kommer fram. Han kommer nog inte låta mej sitta vid datorn heller, hihi.

12.35 går bussen och 19.05 är jag framme och då är det två byten på vägen. Suck. Men det är så himla värt det! Egentligen är jag inte framme 19.05, jag är i Växjö då men sen ska vi ta en buss till Lammhult 19.30 och den tar väl en timma.. Så ca 8 timmar av morgondagen kommer spenderas på resande fot. Men som sagt, det är värt det. Han är värd det.

Nu ska jag gå och fixa mej lite iallafall. Om jag inte skriver imorgon är jag tillbaka på tisdag!

Take care ♥

Kommentarer
Postat av: karrå

iih vi ses inte på jättelänge och har inte setts på jättelänge, have fun fs! OCH HYVÄÄ UUTTA VUOTTA



:D:D:D:D

2008-12-30 @ 00:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0