Onsdag

idag var en ganska skön dag, började kvart i elva för jag skippade idrotten. då hade vi företagsekonomi och halva lektionen gick åt till att bland annat prata om praktikveckan som vi har vecka 5. jag funderar på att vara på ica här i lilla Finnerödja.. men det behöver inte bestämmas än som tur är :)
vi skulle haft psykologi också men läraren dök inte upp så vi stack. sen hade hon tydligen kommit ändå, hennes klocka hade stannat eller nåt, men då var det ju svårt att samla ihop klassen så vi struntade i lektionen.
sist hade vi latin, i 90 minuter.. vi pratade om provet som vi ska ha på fredag, som jag antagligen inte kommer plugga till. det känns så meningslöst på något sätt, bara massa grammatik och ord som jag inte kan. imorgon kommer jag inte orka plugga säkert, det är så det brukar bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0