I feel you taking power from me and I can't leave

Sämst dag idag, vet inte varför.

Vi fick reda på betygen i Engelska A också, vg får jag. det förstörde dagen lite. sen fick jag veta att jag skrev ett mvg på uppsats-delen och det förbättrade dagen lite. fick även beröm för min grammatik och skrivspråket för övrigt, hon tyckte att jag hade skrivit väldigt bra under hela kursen, yay :)

På svenskan fick vi tillbaka vår argumenterande text, vi skulle förbättra den.. igen. Suck, jag som trodde att vi skulle få slippa allt såntdär nu. måste fixa det snart, ska bara....ska bara....

Jag känner också att jag är inne i en Sonata Arctica-period nu, jag brukar ha perioder då jag lyssnar på en speciell grupp eller en speciell sorts musik. Nu är det Sonata, jag kan nästan säga att jag älskar både dom och deras texter. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0